λίγο

λίγο να βγει ο ήλιος, λίγο να ερωτευτούμε, λίγο να μου πιάσεις το χέρι μέσα στο αμάξι, λίγο να μου χαμογελάσεις από μακριά, λίγο να μου φιλήσεις το μάγουλο και να μου πεις καλημέρα ένα σάββατο, λίγο να κλάψεις στην αγκαλιά μου, λίγο να κλάψω στη δική σου, λίγο να μου φιλήσεις τα μαλλιά, λίγο να μου μιλήσεις, λίγο να με πεις μωρό σου, λίγο να σε αγγίξω, λίγο να μεθύσουμε, λίγο να χορέψουμε, λίγο να μου πεις μη φύγεις σε παρακαλώ κάτσε μαζί μου, λίγο να ξαπλώσουμε μαζί, λίγο να σ’ αγαπήσω, λίγο να μ΄αγαπήσεις | αρκεί για να ξεχάσω τα πάντα και να μείνω να θυμάμαι μόνο τα λίγο μας.

 λίγο   πολύ

About respiratos

https://ataxikianapnoh.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

